// I C E C R E A M
.: Boring ! :'(
Mrs.BubbleGumsHere !




아이스크림,

Ice Cream

Life isn’t about waiting for the storm to pass, it’s about learning to dance in the rain.

S M I L E

Iloveyoualls :3

Older PostNewer Post

Boring ! :'(





Im not a perfect girl . My hair doesn't always stay in place and I spill tings a lot . I'm pretty clumsy and sometimes I have a broken heart , my friend and I sometimes fight and maybe some days nothing goes right , but when I'm thinking about it and take a step back . I remeber how amazing life truly is and that maybe , just maybe . I like being UNPERFECT . . :)


Hoy-2 , watsup ? mcm mna cuti skola ? Oh My God , bagi aku
cuti kaly nyh yunx pleng membosankan . Da lhaa ta p bercuti at mna-2 ...
Mcm-2 masalah pulakk yunx menimpa diri aku -.- WATAFAKKK weyhh ! ;)
first , fown aqu rosak . Then , ayh aku tanak beli yunx bru . >.<' Memang bengang btol .
Second , sim card rosak . But , smpai skrang ta beli 6be bru lgy . :'(
Mcm org gila oww ta gna fown . KESIAN LAA KESIAN ! :(
Tpy , ta gna f0wn kira ouke jgk lhaa .. Sebab , ta yah susah-2 nk top4 .
Jimat duet :D Heheh ! xD
Third , aku ta siapkan lgy kerja khusus geografi and elemen 3 sejarah .
Ta rety nk buadd weyhh ! :'(
Haram paa aku ta buad lagy . Da lhaa , smua rumah mmbe-2 aq jauh-2 belaka . :(
Laow dekat , tiap-2 hari aku pi ketuk rumah depa ajk buad kerja khusus sama-2 smpai siap .
Fourth , aku ad masalah tentang kawan baik aku . Dia mcm da lupa at aku .
Seminggu dia ta my umah aku . Rupa-2nya dy kluaq nun betina yunx aku ta shuka tuh !
Bebeennnnggggg betoyy ! SHIT ! --'
dlu , hg langsng ta tego mmbe aku tuh . Bila dy da naek sikit , bru lhaa hg TERHEGEH-2 nk kwan nun dy . Aku nyh bkn mcm hg , nk kwan smuaa nun budak batak HOT ! pdahai , ta HOT tara mna puwn aihh .
HOT AT HELL lhaa weyh ! c(: HAHA ! Be MATURED yaw betina ! :)
Ouke lhaa , nak out dluw . Nk pgy mandi . Da pkoy 3:30 ta mndi-2 lgi .
Ishhh-3 ! terok sgguh lhaa . Bubye , challosss bebeh ! <3 :)