// I C E C R E A M
.: : Baru aku tahu :'(
Mrs.BubbleGumsHere !




아이스크림,

Ice Cream

Life isn’t about waiting for the storm to pass, it’s about learning to dance in the rain.

S M I L E

Iloveyoualls :3

Older PostNewer Post

: Baru aku tahu :'(

 
Bonjour everyone :) How's your day ? Everything good rite ? :)
Okay , hari nyh aku nak share something nun korang . .
Semalam , aku telah ketahui semuanya . . Sebenaqnya , dia da berpunya sekarang :)
Aku tak mampu kta ap-2 , aku hanya mampu berdoa untuk mereka supaya
mereka akan selalu bahagia , tidak dilanda masalah di antara mereka .
Walaupun , wajah dia selalu aku terbayang-bayang .
Nampaknya , aku memang kena melupakan dia . . Tapi , bagaimana aku nak melupakan dia ?
Boleh dikatakan , setiap hari , setiap masa , setiap minit dan setiap saat aku ingat dia . 
Aku da berusaha untuk melupakan dia , tapi tak berdaya aku nk melupakan dia .
Acewwahhhhh ! ayat double , triple wowwww ! :')
Hidup aku teramatlah kosong , kosong dan kosong ! ! :(
Hanya dia mampu membuat aku ketawa dan bahagia seperti dahulu . .
Tapi , pada masa yang sama aku tak ingin disakiti seperti dahulu :'(
Aku terpaksa redha dan mengalah dengan semua ini . Aku tak mampu untuk bertahan lagi . .
Hampir 8 bulan , aku tunggu dia . . Tapi , sumpah aku cakap , aku tak pernah mengharapkan apa-2 darh dri dia . Aku tau , aku tak akn bahagia seperti dulu . Kini , matlamat hidup aku adalah
'AKU TAK INGIN KENAL DENGAN MANA-MANA ORANG YANG DIKENALI SEBAGAI LELAKI , AKU SUDAH SERIK ! :'( BIARLAH , AKU SENDIRIAN'
 
-T A M A T-